Ebay
2014. október 11. írta: Anita Bé

Ebay

Lakberendezés-párnahuzatok

Szeretem az egyszerű, letisztult formákat, tárgyakat a lakberendezésben. A színes üvegekért rajongok, de elég sok mindenre vevő vagyok ettől függetlenül.Bemutatok pár ebay oldalt, ahonnan úgy gondolom érdemes lehet rendelni. Jómagam gyakorlott ebayezőnek mondhatom magam, így akár ha kérdésetek van ez ügyben, csak nyugodtan!Bevallom, hogy nekem a fali matrica nagyon nem tetszik, így itt azt biztosan nem fogtok találni:)Jobb kedvelem a textileket, amiket gyakran lehet variálni, így teljesen más hangulatot adni az otthonotoknak.

Az első eladó többek között ezt a gyönyörű párnahuzatot árulja. Szerintem ár/érték arányban megfelel, és ingyenes házhozszállítást is kapunk ezért az összegért.

$_57.JPG

http://www.ebay.com/itm/Linen-Wave-Design-Pillow-Cover-Home-Room-Decor-Covers-Case-Cushion-Shell-17-/181548341554?pt=AU_Home_Decor&hash=item2a451fd932

A második párnahuzatot párban érdemes megvásárolni. Sajnos nem olcsó, de ideális ajándék pl esküvőre, házassági évfordulóra, stb:) A házhozszállítást itt is ingyen biztosítják.

$_12.JPG

http://www.ebay.com/itm/Christmas-gift-blue-peacock-enamel-pot-Cushion-Cover-home-decorative-pillow-Case-/261593538575?pt=AU_Home_Decor&var=&hash=item3ce830a00f

A következő huzatok szintén nagyon jól néznek ki, és a házhozszállítás itt is ingyenes.

$_57 (1).JPG

http://www.ebay.com/itm/Simple-Fashion-Linen-Cotton-Throw-Pillow-Case-Cover-Shell-Home-Decor-Car-Cushion-/171422477257?pt=Decorative_Pillows&var=&hash=item27e9936bc9

 

Forrás: ebay

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr866780695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása