Teszteltem: Sikk Design
2016. november 23. írta: Anita Bé

Teszteltem: Sikk Design

Egy kreatív Facebook csoportban találtam rá egy hölgyre, aki igényes munkájával elbűvölte az ott lévő társaságot. Szerettem volna utánajárni, hogy milyen minőségben dolgozik, így az ő adventi koszorúját teszteltem Nektek ünnepek előtt.

14925520_1355736554459900_3493161527399840474_n.jpg

Krisztivel megbeszéltük, hogy az otthonunknak milyen hangulata van, átnéztem a termékeit, és egy türkizkék-szürke koszorúra esett a választásom. Nem szerettem volna megszabni Neki, hogy milyen dekorációt kérek, mert láttam, hogy szuper tehetséges, és kreatív hölgyről van szó. Biztosan sokan ismeritek Budapest egyik nagyon népszerű virágboltját, akinek saját étterme is van. Nos, bátran felveheti a versenyt ezzel a termékkel! De kezdjük is az elején:

11_6.jpg

A koszorúmat futárszolgálattal kaptam: a csomagolása az eddigiek közül kiemelkedő volt. A dobozra egyértelműen fel volt tüntetve a „törékeny” kifejezés, jelölve volt a tárolási iránya. Belül csodás selyempapír halmazban, és ezen felül még buborékban érkezett hozzám. Egy darab termés sem esett le róla! Az eladó nagyon odafigyelt arra, hogy valóban azt kapjuk kézhez, amit mi kinéztünk magunknak. Nem spórolt a csomagoláson, és higgyétek el nekem, ez manapság nem túl gyakori.

22_5.jpg

Miután óvatosan kiemeltem a terméket, akkor láttam meg az apró részleteket: édes szánkó került a termék egyik fő középpontjába, ezen kívül egy hófehér szarvas. Ki ne imádná az ünnepek során ezeket a figurákat?! Annyira édes volt, hogy majd elolvadtam helyben. A termések natúr-és szürke színben érkeztek hozzám, így a fókusz egyértelműen a felhelyezett csodálatosan csillogó üveggömbökre terelődött. Nagyon örültem annak, hogy a ragasztópisztoly töltőanyaga nem hagyott nyomon sehol, nem futottam bele kósza szálakba.

555.jpg

A csillogó dekorációból nem került fel rá túl sok, Kriszti megtalálta a tökéletes egyensúlyt, és nem spórolt: rengeteg minőségi alapanyag van a koszorúmon, ennek ellenére nincsen giccses hatása. A gyertyák nagyok, súlyosak, érezhetően nem fog pár nap alatt eltűnni, ha meggyújtja az ember. A legcsodálatosabb mégis számomra az, hogy a Sikk Design odafigyel arra is, hogy a koszorú alapját  maga készítse el: így a kötés, ami körbeöleli az egész dekorációt, Kriszti édesanyukájának a kezét dicséri.

6666_1.jpg

Mindez arra enged következtetést, hogy a Sikk Design nem csupán egy üzlet, hanem egyben egy szenvedély is. Nagyon rövid határidővel tud dolgozni a tulajdonos, de természetesen nem csak rajta múlik minden: ha különleges kívánságotok van, figyelembe kell venni, hogy az ünnepek közeledtével az alapanyagok beszerzése már nehezebb lehet. Ezért azt tanácsolom, hogy érdeklődjetek, hogy jelenleg mi az, ami készleten van, és ha tetszik Nektek, válasszatok abból, hogy mihamarabb gyönyörködhessetek!

Elérhetőség:

https://www.facebook.com/Sikk-Design-948521288514764/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr6611992710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása