Teszteltem: Schwarczkopf Oil Miracle -Rose-
2015. január 09. írta: Anita Bé

Teszteltem: Schwarczkopf Oil Miracle -Rose-

Áradoztam már eleget a rózsának a finom illatáról, és arról, hogy én mennyire odáig vagyok mindezért. Most egy olyan terméket mutatok be Nektek, amit ha kipróbáltok, sokáig újra fogjátok vásárolni. 

f3ffe951fa6980f477df8d7be02e39ec5ce0bddb8403d698ac33657dee289bda.jpg

Volt szerencsém kipróbálni a Schwarczkopf Oil Miracle Rose termékcsaládját, ami maga a csoda! Géles állagú samponjából keveset kell felvinni a hajra, és gyönyörű szép csillogó lesz hajszárítás után. Nekem nem igazán habzott, amit az elején szokatlannak tartottam, de miután elkészítettem a frizurámat láttam, hogy milyen szép lett. Az olajról annyit fontos tudni, hogy szárazon és nedvesen is használható. Amennyiben az első mellett teszed le a voksot, csepegtess egy keveset a kezedre, és oszlasd el egy fejmasszázs közben. A merev hajad ezáltal megkönnyebbül, természetesebb hatásúvá válik, és még mindezek mellett nyugtatja a fejbőrt. Amennyiben nedves hajra szeretnéd felkenni, eloszlathatod akár az egész hajadon. Gyorsan beszívódik, nem lesz tőle kellemetlen tapintású a hajkoronád, ellenben finom puha lesz a szárítás után , az illata pedig napokig érződik majd. Elhiheted nekem, hogy nem csak Te fogod érezni, hanem sokan mások körülötted! Jómagam hajvégápolóként szeretem a legjobban, nedves hajon. Neked vajon melyik verzió fog a legjobban tetszeni?

img_5218.jpg

Amennyiben ki szeretnéd próbálni, keresd a Schwarzkopf fodrászat üzleteiben, ahol segítséget kapsz a használatukkal kapcsolatban is. 

skp_ths_bc_roseoil_5_940x480.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr547056789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása