Teszteltem: BubbleBook
2019. február 26. írta: Anita Bé

Teszteltem: BubbleBook

Az olvasás gazdagít. Mi se bizonyítja jobban, hogy a világ legsikeresebb emberei nem győzik hangsúlyozni az interjúkban, hogy naponta legalább egy órát olvasásra fordítanak. No de nem csak a siker érdekében ajánlatos könyvet ragadnunk, számos jótékony hatása van az olvasásnak. Segít minket a stresszoldásban, gyarapítja a szókincsünket, fejleszti a memóriánkat és még megannyi hasznos példával lehetne demonstrálni az olvasás jótékonyságát. A BubbleBook csomagjai könnyen ki tudnak minket szakítani a hétköznapok szürkeségéből.

1_32.jpg

Mi is az a BubbleBook? A webáruház 2018-ban indult, Debrecenben található a székhelye, de természetesen az egész országba postázzák csomagjaikat. Sőt, most már a következő országokba is elérhető a BubbleBook élmény: Anglia, Szlovákia, Románia, Ausztira és Németország. Több csomag közül is választhatsz, hogy biztosan megtaláld a hozzád legjobban illőt. A BubbleBook dobozokat egyedi témák alapján állítják össze, a megrendelő mindössze a téma fantázia nevét, a hozzá tartozó rövid leírást és a desingt látja.

A csomag tele van meglepetésekkel, úgy gondolom ez nagyszerű dolog, mivel így maga a várakozás időszaka és a doboz kibontása is élmény. Light- és dark- Bubble csomagok közül választhatunk. A lightBubble a romantikus, kaland vagy fantasy regények szerelmeseinek ajánlom. A darkBubble csomagot, pedig a kicsit sötétebb témákat kedvelő olvasónak, itt horror, krimi vagy thriller könyveket találhat. Érdemes ezen túl megemlítenünk a negyedévente megjelenő megaBubble csomagot is, amely egy közkedvelt fandom téma köré épül mindig. Az első ilyen a Harry Potter rajongók körében aratott sikert, a márciusban megjelenő csomag pedig a Gyűrűk Ura rajongókat szívét fogja megdobogtatni majd.

6_18.jpg

Mint, már említettem a csomag meglepetésekkel van tele, a frissen megjelent könyveken kívül, olyan ajándékokat találsz, melyek elmélyítik az olvasás élményét. A light- vagy a darkBubble csomag ára bruttó 8990.- Ft, mely tartalmazza a szállítás költségét is. A vásárlónak mind össze annyi a dolga, hogy előrendeli az általa kiválasztott csomagot, majd a meghatározott időben házhoz szállítják.

Nekem a februári lightBubble csomagot volt szerencsém tesztelni, mely „Az Olümposz Istenei” fantázia nevet viselte. A megrendelést követően pontosan érkezett meg a csomag a meghatározott időben. Nagyon izgatott voltam vajon mi is lesz a dobozban. Kedvelem az ókori görög művészetet, a drámákat és eposzokat, de bevallom, kicsit aggódtam vajon milyen könyvet fog rejteni a csomagom. A doboz és a benne található meglepetések is sértetlenül érkeztek meg. A kibontás előtt egy kis kártya fogad, mely részletesen leírja mit is találok majd a meglepetés dobozomban. A kis üdvözlőlapot és a többi papír alapú ajándékot is egyaránt minőségi keménypapírra nyomták. Az aggodalmaim máris szertefoszlottak mikor megpillantottam a dobozban Madeline Miller Kirké című regényét.

3_26.jpg

Kirké nevével bizonyára mindannyian találkoztunk, hiszen ő az a varázslónő, aki Odüsszeusz hajósait disznóvá változtatta. A könyvben saját maga meséli el életét, így az írónő kiszabadítja Kirkét az Odüsszeiában betöltött mellékszerepéből és rivaldafénybe állítja. Kirké egy olyan személyiség, aki nem igazán tud beilleszkedni sem világába, sem a halandókéba. Két világ közzé van szorulva, az ő döntésén áll, akar e valamelyik világhoz tartozni. Erős, független nő, mely szerintem nagyon modernné teszi az egész történetet.

2_24.jpg

A könyv mellé kaptam ajándékba egy könyvjelzőt, melyre a regény első mondatát írták: „Amikor megszülettem, nem létezett szó arra, ami vagyok”. Az igényes kivitelezés mellett, nekem nagyon tetszett, hogy ilyen frappáns és a könyvet jól összefoglaló mondat került a könyvjelzőre. A könyvben továbbá minden fejezetnél, találunk egy írói jegyzetet, mely számomra még élvezetesebbé tette az olvasást.

 Írói levelet is mellékeltek, ugyancsak szép kivitelezésben.

A csomagban továbbá találtam még egy könyvszütyőt, melyet rendkívül hasznosnak találok és már rég be akartam szerezni egyet, mivel utazáskor nagyon praktikus. Szép a színvilága, jó az anyaga és összeségében akár más könyvet is lehet majd tárolni benne. A Kirké című könyvre egyébként is nagyon vigyázok, mivel nekem nagyon tetszik a könyv borítójának stílusa és a belsejében lévő enyhén sárgás lapok.

Az ajándékok közül a kedvencem, a legapróbb meglepetés volt, mely egy jópofa kis kitűző és az alábbi mondatot olvashatjuk rajta: „Go away, I’m reading”. Egy ilyen kis apróság jól tud festeni egy táskán, vagy akár még kitűzőként is viselhetjük.

4_25.jpg

Az utolsó két meglepetés, nagyon különleges, nem mindennapi ajándék. Találtam egy bőrkötésű jegyzetfüzetet, melynek szintén nagyon szép sárgás lapjai vannak. Levél motívum található a notesz fedelén, és a bőr pántot, mellyel bezárhatjuk noteszunkat, szépen kidolgozott fém levélke díszíti.

5_19.jpg

Végül ehhez egy pennát is kaptam, mellyel papírra vethetem gondolataimat, jegyzeteimet. Gyönyörű mély lila színben pomázik, a vége pedig mesésen megmunkált fém. Öt darab különböző formájú fej is járt hozzá, ami még több lehetőséget ad, hogy szebbnél szebb betűket rajzoljak újdonsült ajándékommal. Különleges alkalmak üdvözlőkártyáinak megírására tökéletes lesz. Összességében nagyon elégedett vagyok a BubbleBook csomagommal. Számomra igazán különlegessé tette az olvasás élményét, nagyon szerettem a témához választott ajándékokat és az írói jegyzeteket. Az unboxing élmény is csodálatos volt, szerintem nagyon jól feltudja dobni a hétköznapjainkat és e mellett számos olyan új könyvvel és ajándékkal gyarapodunk, amit talán soha nem emeltünk volna le a polcról. Leginkább az tetszik a BubbleBook dobozaiban, hogy egy keretet ad az olvasásnak, kicsit lelassít minket és ráfókuszálunk a könyvre és elmerülünk világába.

Elérhetőségek: 

https://www.facebook.com/bubblebookbox/

https://www.bubblebook.hu/

Írta, fényképezte: Szimeonov Fruzsina, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagramm oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr614654989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása