Az Unilever új saját márkája októberben hazánkba is berobbant. A LOVE beauty and planet új termékcsalád palettája a bőr – és hajápolásra helyezi a hangsúlyt, mindezt csodás tavaszt idéző csomagolásban teszi. A termékekkel, a márka szeretné még inkább hangsúlyba helyezni a vegán kozmetikai összetevők használatát, ezzel is hátat fordítva az állatkísérletek végbemenetelének.
Ami számomra, a leginkább szimpatikus a brand-nél, hogy minden egyes műanyag flakon újrahasznosított. Mostanában hatalmas kérdéseket vet fel a kozmetikai iparban is a környezettudatosság és a fenntarthatóság, így az, hogy több nagyobb márka képviselteti magát ezen a fronton, biztosan elindítja előbb-utóbb a csomagolások újrahasznosíthatóságának forradalmát. A LOVE beauty and planet pedig már elindult ezen az úton.
Az Unilever alá tartozó LOVE beauty and planet márka test-és hajápolási vonala különleges abból a szempontból is, hogy az illat-összetevőik etikus gazdaságból származó olajkeverékek.
Nagyon sok ember küzd az illatanyagok kellemetlen utóhatásai miatt, így ez annak is jó hír lehet, akinek az illatanyagok többsége nem viselkedik túl jól a bőrrel érintkezve.
A termékeket megkapva elsőnek feltűnt, hogy a tusfürdő alja fekete, megijedtem, de örömmel tapasztaltam, hogy ez csak a csomagolás és nem a termékkel van probléma. Az újra hasznosítható flakonok elszíneződhetnek és ezt, a márka jelzi is a saját felületén, így nem kell aggódnotok a terméket illetőleg. A kupakokról azt kell tudni, hogy jelenleg még nem ilyen eljárással készülnek, de a márka folyamatosan azon dolgozik, hogy mindezt elérhesse.
A márka elköteleződése a környezettudatosság mellett több fronton is nagyon példaértékű. Amit talán kevésbé tudhattok az Unilever új saját brand-jének a törekvéseikről, az az, hogy tudatosan próbálják a szénlábnyomukat is csökkenteni. Sőt, 2020-ra szeretnék 20%-kal a mai arányaikat csökkenteni. A szénlábnyom tulajdonképpen abból áll, hogy előállítás során mennyi plusz szén-dioxid kerül a levegőbe egy-egy újabb márka létrehozása során. Ebben az elhatározásban a futárszolgálat, az előállítási fuvarozás és minden más egyéb költség is helyet kap. A brand újszerű és hiteles célkitűzéseit az is bizonyítja, hogy létrehoztak egy adórendszert saját maguknak, így a szén tonnájaként 40 dollárt tesznek egy alapba. Titeket is ennyire megnyert a márka környezettudatos vonala?
A termékek csomagolása elragadó, nőies, friss megjelenést kölcsönző. A pumpás kinyomó és a nagyobb mennyiségű flakonok pedig, nemcsak, hogy praktikusak, de nagyon megkönnyítik a krémek kinyerését is.
A márka 4 termékcsaláddal jött ki, amelyek közül mi, kettőt tesztelhettünk a számotokra. Pontosabban a muru muruvaj és rózsakivonat kombinációját egyesítő fürdőtermékek közül a tusfürdőt és a sheavaj és szantálfa kollekcióból a testápoló tejet.
A muru muru vaj az Amazonas vidékéről származó selymességet kölcsönző ápoló összetevő, amely kifejezetten hatásos a száraz bőr kezelésében. A rózsa pedig, a könnyed, finom, érzéki hatásért felel. A tusfürdő 500 ml-res, így jó pár hónapig élvezhetjük a hidratáló és kellemes illatát.
Igen, ez a típusú rózsaillat nem az, amit a nagyi régi lepedői és krémei árasztanak, hanem egy könnyed és lágy tavaszi illatfelhő, ami egy kis ideig érezhető a bőrünkön is.
A szantálfás testápolónak az illata nem az én illatvilágom, de sokan szeretik a karakánabb, erősebb illatokat, Ők bátran csapjanak le rá, hiszen Számukra ez egy tökéletes választás lehet.
A lotion formulája miatt, nagyon könnyedén felszívódik felkenés után. Összegezve a termékcsaládok közül, mindenképpen érdemes csemegézni és megkeresni azt az illatkombinációt, amelyik leginkább passzol az ízlésvilágunkhoz, már csak azért is, mert ár-érték arányban is nagyon kedvező tesztelni, az új Unilver márka készítményeit.
Írta, fényképezte: Kakuk Zsófia Zóra, Kikapcsolódok blog
Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagramm oldalunkon!
A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu oldal kivételével nem lehetséges.)