Teszteltem: Blooming Donuts
2017. december 19. írta: Anita Bé

Teszteltem: Blooming Donuts

Budapesten a legszuperebb fánkozóról már írtam Nektek egy cikket, amelyet ITT olvashattok.  Nem is olyan régen új cég jelent meg a piacon, aminek neve Blooming Donuts lett. A névből sejthetitek, hogy itt bizony fánk is lapul majd a termékek között.

 11_7.jpg

Természetesen erről sokkal többről van szó: a Blooming Donuts az egyik legszuperebb ötlet, amellyel az elmúlt időkben találkoztam. Célja, hogy a vásárlónak egyedi, különleges, ízléses csomagokat készítsen megrendelésre. A mai rohanó világban egyre többször fordul elő szinte bárkivel, hogy a munkahelyén akár túlórázik, és egyre több üzlet zár be idő előtt, így nehezítve meg a vásárlást előttünk. E célból is szuper választás, ha a Blooming Donuts csapatát kérjük fel, hogy készítse el számunkra a lehető legideálisabb dobozt.

 1_4.JPG

Hogyan is működik maga a rendelés felvétel, és miként is kell elképzelni a doboz tartalmát? A cég nagyon ügyesen ezt leegyszerűsítette a vásárlók számára: mindenki maga dönti el, hogy mekkora összeget tud szánni az ajándékozott számára, ezen túl érdemes kitalálni, hogy a meglepetésben részesülőnek melyik a kedvenc színe. Ezt követően a csapat elintézi a vásárlást helyettünk, és egy álomszép dobozt kapunk cserébe.

Természetesen megfordulhat a fejetekben, hogy ezt esetleg Ti is el tudnátok készíteni, és szaladgáltok a városban akár Ti is. Érdemes megjegyeznem, hogy a csapat eléri a nagyker árakat, amiket mi vásárlók nem. Ezen túl olyan szépérzékkel állítják össze a dobozokat, amelyet sokan képtelenek lennénk, hiszen bármennyire is nehéz ezt mondani, de nincs mindenkinek ehhez érzéke. Összességében 100%-ig merem vállalni, hogy megéri Velük készíttetni ezeket a csodákat.

3_4.JPG

A doboz, amit én teszteltem egy férfias vonalat képvisel, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok. Nem tudni miért, a vásárlói társadalom nagyon a nőkre fókuszál kizárólag, holott itt vannak a férfiak is, akikről egyre kevesebbet tudok ez által írni. Végre fordult a kocka!

 A csomag összeállítására vonatkozólag annyit mondtam el a Blooming Donuts csapatának, hogy a csomagba ne szerepeljen alkohol, és dohányáru. Ezen túlmenően mindenre nyitott voltam.

A csomagot házhoz szállítva kaptam (Erre Nektek is lehetőségetek van!), és egy remek arany színű papírzacskóban érkezett meg hozzám, amelyen már előre ott díszelgett a cég logója.

A zacskóban hatalmas kék masnival átkötve pedig ott lapult doboz, amire már úgy vágytam!

7_2.JPG

Óvatosan nyitottam ki, hiszen tényleg nem tudtam, hogy mi lapulhat benne. Nagy örömömre zöldes árnyalatot csempésztek bele Nekem, amitől nagyon „friss”, és kicsit ünnepi lett az összhatása az ajándéknak.

A dobozomban egy álomszép notesz, egy textilzsepkendő, egy barnás színű cukorpálca (vééégre, nem csak pirosban látok ilyet!), egy Ferrero Rocher, egy mini csokornyakkendő -Tudták, hogy van egy két éves férfi is a házban!-, egy boldog karácsonyt kívánó kis dekoráció, és természetesen fánk volt.

22_6.jpg

A fánkon minden esetben rajta van a csomagolás dátuma, és mindig frissen fogjátok kapni, amikor a dobozt rendelitek. A kedvencünket, Boston Vanillát kaptunk a tesztelt dobozunkba, amely már a téli hangulatot hozta az otthonunkba a hópehely mintája végett.

Jómagam őszintén úgy gondolom, hogy erre a cégre van kereslet az országban, és tudom, hogy rengeteg férfi, és rengeteg nő lesz az ajándékozattak között. Ne gondoljátok azt, hogy ettől személytelenné válik az ajándékozás, hiszen Ti magatok is időt szántok arra, hogy segítsétek a Blooming Donuts csapatát, hogy az ajándékozott a lehető legtökéletesebbet kapja.

6_2.JPG

 

Itt érhetitek el Őket: 

Blooming Donuts

 

Tetszett a cikk? Nézd meg a további képeket a Facebook galériánkban, és kövess Bennünket a Facebook oldalunkon is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr9713511667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása