Teszteltem: My Shape - Infrashape (Budapest, XVIII. kerület)
2017. november 21. írta: Anita Bé

Teszteltem: My Shape - Infrashape (Budapest, XVIII. kerület)

Nagy rajongója vagyok az innovatív gépeknek, szolgáltatásoknak, így nagyon örültem, amikor a My Shape - Infrashape szalonban tesztelhettem - egy jó kis edzés keretein belül!

22539766_157354898190665_3736925879485778453_n.pngFoto: My Shape- Infrashape (Budapest, XVIIII.kerület) FB oldala

Mi is az Infrashape Horizontal?

Egy stílusos, modern fekvőkerékpár kapszula, amely több innovatív technológiát tartalmaz, mint például; érintőképernyős kijelző, luxus minőségű bőrborítás, vákuummasszázs, infrafény, kollagén lámpák, fény- és aromaterápiás kiegészítők. Így. Ahogy mondom.

1_17.jpg

Kezdjük az elejéről: a szalonba betérve egy olyan atmoszféra fogad, amelyben elvarázsolódsz és csak élvezni fogod az ott töltött időt. Ha egy szalon hangulata, a dolgozók kedvessége, segítőkészsége szimpatikus, akkor ez már egy pozitívum.  Egy rendkívül családias hangulatú környezet fogadott, egy kedves recepciós hölgy kíséretében, aki maximális közvetlenséggel, kedvességgel üdvözölt. A vendégeknek lehetőségük van egy finom teát elfogyasztva  nyugalmi állapotba kerülni a fantasztikusan puha kanapén, ami egyébként hatalmába kerít, főleg ha egy hosszú nap után térünk be.

2_12.jpg

Klaudia körbevezetett a szalonban, ahol két Infrashape Horizontal gép található, így az amúgy is szórakoztató edzés mellett még barátunkkal is bejelentkezhetünk. A helységben található továbbá egy gyönyörű fürdőszoba, ahol lehetőségünk van felfrissíteni magunkat egy kellemes zuhannyal. Az én kedvenc részem azonban a gép mellett található “szépítkező sarok” volt, ahol egy kivilágított óriás tükör előtt készíthetünk egy gyors sminket vagy frizurát magunknak.

4_13.jpg3_14.jpg

Térjünk rá az edzésre: öltözék tekintetében egy cicanadrágot és egy sportmelltartót vittem magammal, ami az első alkalomra teljesen megfelelt, azonban másodjára inkább shortot vinnék, ugyanis rendkívül izzasztó tevékenységről beszélünk. Klaudia segítségével belebújtam egy nejlon nadrágba, amelyet egy szoknya-szerű ruhadarab követett. Később ez került fel a géppel “összekapcsolásra”, amelynek segítségével létrejött a vákuummasszázs. A gép kifejezetten kényelmes, a kijelző felületen pedig mindent állíthatunk igény szerint, legyen az az infra erőssége, a pedál ellenállása, vagy a kedvenc zenénk. A Horizontal USB csatlakozóval is rendelkezik, így kedvenc sorozatunkra sem kell plusz időt kerítenünk a sűrű hétköznapokban - edzés közben letudhatjuk az előző napi részt.

Én azonban zenehallgatás és filmnézés helyett először a Los Angeles-i utcákon, később Costa Rica tengerpartján tekertem - és nagyon élveztem! A gép még citrusos aromát is bocsájt ki magából, így szó szerint nem éreztem a saját izzadtságszagom. Szomjas sem voltam közben, és kifejezetten ügyelnünk kell a folyamatos folyadékpótlásra - 1,5 liter simán elfogyhat!

5_9.jpg
Az edzés után nagyon jól éreztem magam, valóban jó élményben volt részem. Ilyen fokú méregtelenítő hatást korábban csak rendkívül megerőltető sportolásnál, például a maratoni futásnál figyeltek meg korábban. Hihetetlennek tűnhet, de 50 perc alatt 600-800 kalória égethető el. Az infrafény pedig hozzájárul a nyirokkeringés felgyorsulásához, miközben segít a zsírcsökkentésben. Gondoljunk csak a hagyományos infraszaunára, ami  közkedvelt az emberek számára. A cellulit, vagy közismertebb nevén narancsbőr is kezelhető segítségével, ami rengeteg nő életét megkeseríti. Nemcsak esztétikai okokból kell a narancsbőr ellen tenni, hiszen ez a probléma rontja a vér- és nyirokkeringést, könnyedén legyengíti a kötőszöveteket.

Hölgyeim, ha kényelmes pozicióban szeretnénk hatékony eredményt elérni alakformálás, fogyás tekintetében, akkor szívből ajánlom a Nemes utcában található My Shape - Infrashape szalont , ugyanis rég éreztem magam ennyire jól edzés után.
Vigyázat: függőséget okoz!

Elérhetőség:

My Shape- Infrashape

My Shape Facebook oldala

 

Követhettek bennünket Facebook oldalunkon, ill. megtekinthetitek a cikkhez kapcsolódó galériát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr813343709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása