Teszteltem: NESCAFE Dolce Gusto
2015. május 05. írta: Anita Bé

Teszteltem: NESCAFE Dolce Gusto

2 éve már, hogy a páromtól egy szuper kávéfőzőt kértem magamnak ajándékba. Nem is akármilyet, az én szívem választottja a NESCAFE Dolce Gusto kávéfőzőjének egy limitált kiadású terméke volt, melyet Agatha Ruiz de la Prada tervezett meg a cégnek. A hölgyről fontos tudni, hogy a spanyol művészeti, és kultúra forradalmának egy kiemelkedő tagja, aki szereti megdöbbentei az embereket, és mindezt olyat hatással teszi, ami teljesen szerethető, és vidám. Evidens volt, hogy ezt a gépet szerettem volna, így a vágyam gyorsan utat tört magának, és megkaptam a hőn áhított készüléket. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk, minden nap meglepem magam valamilyen kapszulával, melyből szerencsére bő választék van. A fehér színű konyhámhoz tökéletesen illeszkedik a színes formájával együtt.

unnamed_13.jpg

NESCAFE Dolce Gusto jóvoltában 3  különböző ízű kapszulát rendelkezésemre bocsájtottak, így be tudok mutatni Nektek egy újat, egy különlegeset, és egy bárki által fogyaszthatót is. A tesztet a lakásom erkélyén végeztem el, mert csodálatosan szép idő volt, és vétek lett volna a lakásban tölteni ezeket a csodás perceket. A gép nagyon könnyű, így nem okozott gondot a kivitele, és a kávéfőzési élmény még szuperebb volt attól, hogy a madárcsicsergés kellős közepén fogyaszthattam a nedűimet. :)

unnamed_1_11.jpg

Ristretto Ardenza:

unnamed_2_11.jpg

Ebből az erős, pörkölt fekete kávéból 16 csészényi italt tudtok lefőzni azokra a pillanatokra, amikor nehéz kikelni az ágyból, vagy morcosan indul a reggel. Érezni az ízén, hogy karakteres, markáns, de közben mégis lágy, egy pici crema található a tetején. Véleményem szerint ez az a kávé, melyet cukor és tej nélkül célszerű fogyasztani, így érzed igazán az ízét. Ha egy baráti tárasaság sokáig tartózkodik Nálatok, de még maradásra bírnád Őket, ajánlom, hogy főzzél le ebből a kávéból egy adagot fejenként, és percek alatt felrázod majd Őket:). 

Latte Macchiato -vanilla-:

unnamed_5_5.jpg

Személyes kedvencemhez érkeztünk, melyet leggyakrabban hétvégén szeretek fogyasztani, ébredést követően. Ezt a szeánszot többnyire az ágyban hajtom végre, olvasás közben. Nagyon kellemes és édeskés ital, a vanília erősen dominál -aminek nagyon örülök-  ebbe sem ajánlom a cukrot, mert egy kicsit már eleve édeskés az ital. 8-8 kapszula várja a lefőzést, melyből egy kávé, és tejkapszula kerül felhasználásra. Ha különleges vendégsereget vársz, és szeretnéd Őket meglepi a kávéfőzési tudományoddal, akkor használd ezt a kávét, és vedd le Őket a lábukról! :)

unnamed_4_5.jpg

Cortado -koffeinmentes-

10.jpg

 Nagyon kíváncsi voltam arra, hogy milyen ízű a NESCAFE Dolce Gusto koffeinmentes kávéja. Vajon érezni erősen a különbséget? Bevallom a tesztet két különböző módon készítettem el, tudniillik nagyon szeretem a tejes alapú italokat, A Cortado már tartalmaz az espresson kívül egy csiptenyi tejet, így azoknak is bátran ajánlom, akik az erős feketét nem szeretik.Az első képen láthatjátok, hogyan is néz ez ki. 80 ml csodás koffeinmentes kávét készíthettek egy kapszulából.  Most viszont beindult a fantáziám, és szerettem volna ezt egy Latteként elfogyasztani. A tejet magamnak habosítottam, melyre ráfőztem egy koffeinmentes Cortadot. Úgy gondoltam így még nehezebb lesz különbséget tennem koffeines és mentes között. Ha nem tudtam volna, akkor ízre egészen biztosan be tudtam volna magam csapni olyan téren, hogy elhiszem, hogy ez egy intenzív erős feketét tartalmazó Latte. Nagyon szuper íze van: krémes, és lágy. Ebbe tennék egy cseppnyi mézet akkor is, amikor önmagába fogyasztjátok, mint látjátok itt is tettem hozzá. 16 kapszulát tartalmaz egy doboz. Bármikor, amikor kedvet éreztek hozzá vagy ha aludni szeretnétek hamarosan, de egy finom ital boldoggá tenne Benneteket, akkor főzzetek le egy adagot. Amennyiben a rokonaidnak gondjuk van a vérnyomással, ők sem maradnak ki mostantól a jóból, hiszen gondoltak ezáltal erre is. :)

Köszönöm szépen, hogy letesztelhettem, és bemutathattam Nektek ezeket a szuper kapszulákat, vegyetek belőlük Ti is, és okozzon legalább akkora Örömöt az otthoni kávéfőzés, mint nekem. Like-oljátok a márka Facebook oldalát, mert gyakran nyereményjátékokkal teszik boldogabbá a tulajdonosakat. :) A honlapon az összes termék megtalálható, így tudtok szemezni a kínálatból. Biztosan Neked is meglesz a kedvenced! :)

A NESCAFE Dolce Gusto elérhetőségei:

https://www.dolce-gusto.hu/HU/Pages/Kezdooldal.aspx

https://www.facebook.com/NESCAFEdolcegustoHungary?fref=t

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr497418428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása