2015-ös fogadalmaim
2015. január 01. írta: Anita Bé

2015-ös fogadalmaim

Minden évben igyekszem megfogadni valamit, de eddig titokban tartottam. Tavaly sajnos nem jól kívántam amit szerettem volna, mert átvitt értelemben teljesült amire vágytam, de nem volt tartós. :) Az idei kívánságlistám kicsit más, és megosztom Veletek is.

1.: Végre elolvasni a polgári eljárásjog című tankönyvemet az elejétől a végéig, és abszolválni ezt a tárgyat:

721423.jpg

2.: Veronica Roth 3 könyvét megvenni, és elolvasni: (Beavatott, Lázadó, Hűséges)

beavatott.jpg

3: Amennyire lehet, kiszorítani a cukrozott italokat, és felváltani a saját készítésű turmixaimra. Ehhez már megkaptam a segítőtársamat, ami:

russell-hobbs-mix-and-go-mini-turmix-500x500.jpg

4: Idén meglepni saját magamat a jelenlegi kedvenc illatommal:

karl_lagerfeld_for_women_eau_de_parfum_85ml_1395230303.png

5: Kipróbálni a ZIPLANE-t Ausztriában

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr137028395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása