Teszteltem: Pulse Power Plate Mozgásstudió, Budapest XI., Újbuda-központ
2018. március 09. írta: Anita Bé

Teszteltem: Pulse Power Plate Mozgásstudió, Budapest XI., Újbuda-központ

Hazudnék, ha azt írnám, hogy egy örökmozgó csaj vagyok, és egész nap csak a sporton jár az eszem. 2 gyermekes anyukaként korlátozott időbeosztással rendelkezem, így kétszer átgondolom, hogy miként is osztom be a napomat.

pulse_power_p_2018_01.jpg

Nem is olyan régen találkoztam pár Édesanyával, akik hasonló cipőben jártak, mint én. Kevés idővel rendelkeznek, visszatértek a körforgásba, és szeretnék visszanyerni önmagukat. Ennek az útnak az első lépése a mozgás, és ez által a régi alak visszanyerése. A téma többünket kényesen érintett, hiszen van aki csupán 8 kilót hízott a teljes várandóssága alatt, van aki 25-öt. Ebből több-kevesebb természetesen mindenkinél le is ment, de azért sokunknak maradt ott még egy kis súlyfelesleg, amitől szabadulnánk.

A legnagyobb probléma ilyenkor összeegyeztetni a családi életet, a munkát, és mindemellett az úgynevezett „én időt”. Mit is jelent ez? Ez az, amikor teljes egészben csak és kizárólag önmagaddal foglalkozol, és azzal töltöd ezt az időt, ami szívednek (vagy testednek) kedves.

pulse_power_p_2018_13.jpg

Na, és mi van akkor, ha én azt mondom Neked, ha az „én idő” alatt csupán 30 perces tornával is eredményt érhetsz el? Biztosan csóválnád a fejed, hogy biztosan füllentek, és lépjünk túl a témán. Elárulok valamit: ez a dolog egyre ismertebb Magyarországon, és én is kipróbáltam!

Előző héten ellátogattam a Power Pulse Mozgásstudióba, ami Budán található. Amikor beléptem, két hatalmas mosolygós arc fogadott a pultnál. Megtudtam, hogy Ildikóhoz és Viktorhoz, a tulajdonosokhoz van szerencsém. Érkezésem során éppen zajlott egy edzés, de ezt kívülről nem láttam, hiszen egy fal választja el a bejáratot, és az edzőtermet. (Itt már meg is könnyebbültem, hiszen egy kicsit szégyenlős vagyok, hiszen mégis egy kényes témát feszegetünk odabent.)

A légkör nagyon családias-barátságos, úgy kezdtünk el csevegni, mintha legalább 1000 éve ismernénk egymást, holott abban a percben találkoztunk csupán. A beszélgetés során rákérdeznek, hogy milyen sport van jelen az életedben jelenleg, és van-e esetleg olyan terület, ami érzékeny lehet. (Gondolok itt egy régi-frissebb műtétre, sérülésre). Mostanában elkerülted a mozgást? Kérlek, ne rémülj meg, nyugodtan mondd el! Sosem késő elkezdeni –van , aki bőven 60 felett is aktívan edz ezen a helyen, de ez maradjon a mi titkunk ;) - az edzést, hiszen köztudottan ismert minden jótékony hatása: frissít, jó kondíciót ad, vidámabb leszel tőle.

pulse_power_p_2018_46.jpg

Mielőtt tündérmesékbe ringatnálak, azért szeretném leszögezni a legfontosabbat: ez az edzéstípus bármennyire is könnyűnek tűnik, KEMÉNY. A mozdulatsorok könnyedén elvégezhetőek, a személyi edző végig melletted lesz, és mindenben támogat majd Téged. A legjobb, hogy lassan bemutatja Neked a mozdulatsort, majd ezt követően Neked kell elvégezned azt. Ha ez kész, ellenőrzi, hogy a testtartásod helyes -nálam gyakran szükséges volt a korrekció, sajnos rossz testtartással rendelkezem jelenleg-.

Érdemes megjegyeznem, hogy ezt a mozgást akkor is használhatod, ha műtét után jársz, és már végeztél a fizikoterápiával. Kíméli az ízületeket, és mindemellett erősíti az izomzatot. Nekem térdműtétem –is- volt, fokozott figyelmet kapott a térdem, ezen túlmenően császármetszéssel hoztam világra a gyermekemet.

Minden edzés a bemelegítéssel indul, ami -milyen meglepő- szintén erősít, de egyben szépen emeli a pulzust a megfelelő magasságba, és átmozgatja a testet. Ezt követően indul a java, maga az edzés. A mozdulatsorok tényleg nagyon egyszerűek, de a gép rezgéseinek köszönhetően kb. tízszeres hatása van mindennek.

pulse_power_p_2018_15.jpg

Nekem remegtek a lábaim, miután leszálltam a Power Plate gépről...! Tudjátok, hogy ez mit jelent? Azt, hogy nagyon hatásos volt a gép, és olyan izomcsoportokat mozgattam át, amiket már nagyon rég nem sikerült. Lehet, hogy a futással egy alapkondíciót (lassan ezt is megkérdőjelezem) sikerült fent tartanom, viszont a lábizmaimra bőven ráfér az erősítés.

A második, és a harmadik nap erős izomlázzal indult, de végig azon járt az agyam, hogy ez a 30 perc hogy a viharba lehet ennyire hatásos? Ha Neked is csupán ennyi időd van, mert inkább a családoddal töltenéd ezt az időt, akkor okvetlenül próbáld ki ezt a mozgásformát.

Nem tagadom, reggel nehezen keltem ki az ágyból edzés után, viszont tudtam, hogyha ezt még párszor végigcsinálom, akkor nagyon gyorsan egy remek állóképességet, feszes bőrt, és erős izomzatot kaphatok.

pulse_power_p_2018_23_1.jpg

Tömegközlekedéssel nagyon gyorsan eljuthatsz Hozzájuk, hiszen a 4-es Újbuda-központ megállójától, és Újbuda Központ metrómegállótól pár lépésnyire van az üzlet. Autóval a parkolás nem 1 perc, de nem is lehetetlen. :)

 Hol érhetitek el Őket?

https://www.facebook.com/pulsepowerplate/

http://pulsepowerplate.hu/

https://www.instagram.com/pulsepowerplate/

Tetszett a cikk? Kövess Bennünket a Facebook oldalunkon, és nézd meg a további képeket a Power Pulse Mozgásstudióról a galériánkban

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr1513727804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása