Teszteltem: Lashes by Ildikó Molnár
2018. február 26. írta: Anita Bé

Teszteltem: Lashes by Ildikó Molnár

Ki mennyi időt tölt reggelente a tükör előtt?
Nos, én a kelleténél többet. Valószínűleg egyfajta szakmai ártalomnak is betudható, hiszen az eredetileg sminkesként végeztem. Egy egyszerű alapozó-spirál-rúzs kombót is képes vagyok 20 percig renoválgatni, mindezt úgy, hogy 5 perce el kellett volna indulnom.

23722745_1679786248720161_9178643852099301021_n.jpg

Fotó: Lashes by Ildikó Molnár, Facebook oldal

S hogy mire vagyok a legkényesebb? Bizony a szempilláimra. Véletlenül sem sikerül szimmetriába hozni a kettőt, így hát ugyanaz a szituáció lép fel folyamatosan, mint a tusvonal meghúzásakor. Tegye fel a kezét, aki ismeri az érzést!

20180207_115124.jpg

Régóta szemezgettem a kozmetikai szempillával, elsősorban azért, mert ki akartam próbálni, hogy milyen érzés kevésbé vállalhatatlanul felkelni reggelente. Másodsorban pedig elképesztően természetesnek és igényesnek hat. Olyan, mintha mindennap 10 percet csak a pilláimra szánnék - és hát valljuk be, ha őszinte vagyok magamhoz - az a 20 perc nem kevés, tekintve hogy (általában) csak háromféle kozmetikumot használok az arcomra.
Valamilyen szinten a személyiségem részét képezi az, hogy a “sokáig pepecselős” típus vagyok reggelente, és nincs is ezzel semmi gond, azonban azt vettem észre, hogy sokkal kevesebb fontos döntést tudok meghozni napközben akkor, ha a figyelmem ekkora részét a reggeli órákban csak az arcom kinézetére fordítom - és akkor még nem beszéltem a frizuráról, és pláne nem az oufitről. Jaj.

Régóta kacérkodtam a gondolattal, hogy kipróbálom magam egy profi kezei alatt, így hát ellátogattam Molnár Ildikó szempillastylisthoz, kinek a munkásságát már egy jó ideje követem. Azt kaptam amire számítottam, egy csodálatos 3D pillaszettet.
Egy hangulatos helységbe léptem be, Ildikó rendkívül barátságos személyisége azonnal magával ragadott.

Az applikálás kb. másfél órát vett igénybe, amely alatt egyszer el is aludtam, így hát aligha létezik ennél kényelmesebb módja a szépülésnek. A tévhiedelmekkel ellentétben, a felrakás cseppet sem kellemetlen, sem közben, sem pedig a kinyitás után.

Több mint két hét elteltével írom ezt a cikket, és bátran kijelenthetem, hogy alig sérültek, ami fantasztikus! A sajátjaim pedig abszolút nem hullanak, és nem szabad sérülniük sem - tehát ha profira bízzuk magunkat, aki minőségi termékekkel dolgozik, akkor nem fogjuk arcmosás után csomókban heverve látni pilláinkat a csapban.

A legfantasztikusabb az egészben az, hogy komplett sminknek hat. Elég hozzá egy leheletnyi alapozó, és ezt nagyon élvezem. A tust például teljesen elhagytam, mert teljesen feleslegesnek érzem hozzá. Mindezt úgy, hogy közben - ahogyan a képen is láthatjátok - nem cirokseprű sűrűségű és hosszúságú pillát viselek, hanem vékony, selymes, de közben dús pillákat.

received_1971371252891774.jpeg

Így a reggeli rutinomból megspóroltam egy jó pár percet, és szívből tudom ajánlani mindenkinek Molnár Ildikót, akihez alig várom, hogy újból és újból visszatérjek.
Egy jó ideig nem válok meg tőlük, az biztos!

Mielőtt pilláshoz megyünk, győződjünk meg arról, hogy minőségi alapanyagokkal dolgozik, és hogy professzionális munkát végez!
Ildikó oktatást is vállal, ha netán kedvet kapott valaki ehhez a csodás tevékenységhez :)

Neked is tetszik a végeredmény? Itt éred el Ildikót:

https://www.facebook.com/Pillart01/

Tetszett a cikk? Kövesd a Kikapcsolódok blogot Facebookon is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr10013700668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása