Teszteltem: ÉLelem Étterem, Győr
2017. december 21. írta: Anita Bé

Teszteltem: ÉLelem Étterem, Győr

Egy olyan étterembe látogathattam el, ahol mindegy, hogy laktóz-, gluténérzékeny, esetleg vegetáriánus vagy vegán valaki, itt biztosan nem marad éhen.

img_8775.JPG

Gyurka Tünde és Tédi Szilárd olyan helyet szerettek volna teremteni, ahol az egészséges étkezéshez szükséges ételek adottak, de emellett az ízeket, a finom falatokat sem kell nélkülöznünk. Saját tapasztalatok alapján, közös erőfeszítéssel született meg Az ÉLelem Étterem, melynek kínálata folyamatosan bővül.

img_8683.JPG

Tünde és Szilárd célja nem csak az, hogy a vendégeknek egészséges és finom ételeket szolgálhassanak fel, hanem az is, hogy az éttermeiken és egyéb rendezvényeken keresztül minél több embernek mutassák be az élő ételek világát.


Mindamellett, hogy újabb és újabb ötletekkel, finomságokkal állnak elő, minden kedves érdeklődő számára szívesen adnak étkezési tanácsokat. Tünde és Szilárd az a páros, akik nem fogják az arcunkba nyomni, hogy márpedig ők vegánok és ezért neked is annak kell lenned. Saját tapasztalataikat, élményeiket mesélték, én pedig csak ámulva hallgattam, és azon gondolkoztam, hogy én miért is nem vagyok vegán?


Ha már csak belépünk az étterembe bekerít minket az érzés, hogy itt igenis egészséges ételt fogunk enni. Vidám színek, motivációs szavak a falon, kedves fogadtatás és kiszolgálás, és az ételek…
Amikor az ember azt hallja, hogy “egészséges étel” egyből a salátára és az ízetlen ételekre gondol. Na ezt a gondolatmenetet kinn is hagyhatjuk az utcán, amint beléptünk az ÉLelem Étterembe. Levesek, pizza, hamburger, sütemények és még sok sok más finomság vár minket itt.

Négyféle süteményt kóstoltunk meg: alma, pisztácia, mogyoró ízesítésűt, illetve egy gyümölcsös sajttortát. A sütemények tésztája kókuszreszelékből, gluténmentes zabpehelyből, datolyából készülnek, a krémek ízét és állagát pedig datolya, kesudió, kókuszolaj és különböző ízesítések biztosítják. Az olajos magvaknak és a gyümölcsöknek köszönhetően egyik sem volt ízetlen, sőt, ha tudtam volna, megettem volna mindet, de rettentően laktatóak voltak.

img_8580.JPG

img_8578.JPG

img_8575.JPG

img_8574.JPG

Egy kisebb süteménytől jóllaktunk, aznap már nem is vacsoráztunk, és ezt egyáltalán nem bántuk. Az a kis desszert több tápanyagot tartalmazott, mint az az étel amit aznap összesen megettem.


Hihetetlen élmény volt ellátogatni az Élelem Étterembe, megismerni egy új élet- (és étel-) felfogást, Tünde és Szilárd történetét, és az élő ételeket. Bárki aki teheti látogasson el hozzájuk, én biztosan elfogok még. Franchise partnereik megtalálhatóak Győrött és Zalaegerszegen, valamint Sopronban, Pécsett és Székelyudvarhelyen desszertszekcióikat tudjátok meglátogatni.

Hol találjátok meg Őket?

ÉLelem Étterem, Győr

Tetszett a cikk? Nézzed meg a többi képet a galériánkban, és kövess Bennünket a Facebook oldalunkon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr2413516649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása