Teszteltem: Curaprox
2017. december 18. írta: Anita Bé

Teszteltem: Curaprox

Mostanában egyre nagyobb hangsúly van fogak fehérségén. Az emberek mindig is ragyogó fehér mosolyt szerettek volna maguknak tudni, de ez nem volt könnyen elérhető, sőt, a kémiai fogfehérítés gyakran érzékeny fogakat, vagy sérült fogzománcot hagyott maga után.

c1.jpg

Napjainkban egyre több gyártó kínál olyan termékeket, amelyek e káros hatások nélkül segítenek nekünk a fehér fogsor eléréséhez. Ilyen például a Curaprox Black is white fogkrémje, és a CS 5460 <<ultrasoft>> fogkeféje, amiket örömmel (és nagy kíváncsisággal) teszteltem le.

A fogkrém aktív szenet tartalmaz, aminek részecskéi felszívják a szennyeződéseket és finoman eltüntetik azokat, anélkül, hogy közben ártanának a fogaknak. Emellett a fogkrém RDA értéke csupán 50-es értékű (RDA: 30 és 200 közötti mérőszám, amely megmutatja, hogy a termék milyen mértékben koptatja a fogzománcot), tehát alacsony.

Mindezek mellé a CS 5460 <<ultrasoft>> fogkefe segít, hogy fogaink igazán tiszták, szennyeződésmentesek legyenek. Ez a fogkefe 5460 db különleges CUREN szálat tartalmaz. Ezen szálak puhaságának és sűrű csomózásának köszönhetően sérülések nélkül tisztíthatjuk meg a nehezen elérhető felületeket is.

img_20171217_105519_hdr.jpg

Ezek a fogkefék egytől egyig élénk színűek, letisztult formájúak. Én egy pink és neon zöld darabot kaptam. A fogkrém elsőre ijesztő lehet, ugyanis az aktív szén miatt fekete színű, és használat közben sem fehéredik ki.

Már próbáltam más márkától is aktívszén tartalmú fogkrémet, azok viszont használat közben kevésbé voltak habosak, nem volt mentolos ízük, amit én hiányoltam. Így hát izgatottan vártam, milyen érzés lesz ezzel fogat mosni. Meg kell mondanom, hogy kellemesen csalódtam, sőt, meglepően jó tapasztalatokat szereztem ezzel a fogkrémmel és kefével kapcsolatban. Már az elején éreztem a krém erős, mentolos ízét, aminek köszönhetően nem maradt el a “tiszta száj” érzés sem. A kefe puhasága igazán kellemes, masszírozó, de a sűrű sörték miatt érezhető, hogy hatékonyan tisztít.

c3.jpg

A legnagyobb meglepetés számomra mégis az volt, hogy mennyivel fehérebbek és fényesebbek lettek a fogaim csupán egy (!) használat után is. Ilyet én még nem tapasztaltam egy fogkrémnél sem. Kíváncsi vagyok, hogy több használat után, milyen hatása lesz.

A termékeket némelyik patikában, vagy interneten lehet megtalálni, ajánlott fogyasztói ára 8000 Ft. Ezért az árért megkapjuk a fogkefét, és mellé egy 90 ml-es fogkrémet.

19275244_1371537796266174_7696439945949250464_n.jpgKép forrása: Curaprox Magyarország Facebook oldala

 

Tetszett a cikk? Kövessetek Bennünket a Facebookon is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr6713509853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása