Őszi sminkeket teszteltünk
2017. november 12. írta: Anita Bé

Őszi sminkeket teszteltünk

Itt van az ősz, amely sok örömöt hoz az életembe. Ősszel is születtem, de nem csak ez az oka annak, hogy ez a kedvenc évszakom. Küllemre is ezt tartom a legszebb időszaknak, csodás színek, titokzatos, ködös reggelek, meleg takaró, jó filmek, és természetesen.. csodás őszi sminkek! Így hát: teszteltem. :)
img_20171101_161111_578.jpg
Kedvelem a NIVEA termékeket, így nagy örömmel próbáltam ki a Make up Starter Primer arckrémét, mely természetes mandulaolajat és körömvirág kivonatot tartalmaz, melyek fantasztikus illatot kölcsönöznek neki, így pozitívan indult a tesztelés első fázisa.

img_20171111_173503_394.jpg
Mire is való a primer?

Feladata, hogy a bőrt tökéletessé, egyenletes felszínűvé, és selymes érzetűvé tegye, ezáltal előkészítse azt a sminkelésre, valamint arra, hogy az elkészült sminknek tartósságot adjon.

Az arcbőröm általában nem viselkedik szépen - vagy túl zsíros, vagy viszketően száraz. A hideg időszakban, mint ahogy általában mindenkinek, nagyon kiszárad az arcbőröm, s mivel ez a termék kifejezetten a száraz bőrre specializálódik, számomra jól működik.

Nem ajánlott vastagon kenni, sőt, kifejezetten lehelet vékonyan tegyük, ugyanis réteget képezhet a bőrön, ami aztán darabosodhat.
Felkenés után legalább 1 percet várjunk, míg teljesen beszívódik, és kezdhetjük a sminkelést.


Én a NYX - Fit me! matt alapozójával használom, ami kicsit ironikus, hiszen ez az alapozó zsírős bőrre ajánlott, így ebben az időszakban nem is tudtam használni - eddig! Ugyanis a Nivea termékkel teljes szimbiózisba kerül.


Nivea Make-Up Starter hidratáló primer - 5/4.


Második körben a Rimmel termékeit tesztelhettem, még hozzá kétféle körömlakkot a Rita Ora kollekcióból.

img_20171111_173632_472.jpg
Bátran állíthatom, hogy az eddigi egyik legjobb körömlakkom. Gyorsan szárad, tetszik a színe. Nem szeretek sokat bíbelődni a lakkozással, pláne nem órákat várni, hogy jól megszáradjon. Ezzel villámgyorsan szép eredményt lehet elérni.

img_20171111_173920_710.jpg
Az ecset lapos és igen széles, akár 3 ecsetvonással végezhetünk egy körmünkkel, viszont pici körmű lányoknak bumszli lehet.

A színek amelyeket teszteltem:
Pedal to the metal - nagyon könnyű vele dolgozni, szép fényes, a szín azonban nagyon nem az én világom, így gyorsan elköszöntem tőle.

Midnight ting - nem olyan fényes, mint egy gélréteg, de azért fénylik. Fantasztikusan gyorsan szárad, tartós, a színe pedig… totally ME!

Rimmel London Rita Ora körömlakk - 5/4.

Harmadik körben az ajak-duzzasztós szájfény következett.

img_20171111_173135_212.jpgAlapvetően nem szeretem a szájfényeket, matt-ajak párti vagyok; de néha jól esik hidratáltan fénylő ajkakat viselni, főleg jelesebb alkalmakon.

A S-he Stylezone a DM saját, fiataloknak szóló dekorkozmetikai márkája, eddig megvagyok elégedve a minőséggel.

Termékei között szemfestékeket, make-up termékeket, köröm- és ajakápolási cikkeket találunk. A színpaletta minden évszakban az aktuális sminktrendeknek megfelelően változik.

A szájfénynek fantasztikusan jó mentolos illata van és valóban dúsít. Miután felkentem, vártam pár percet, amíg “dolgozott” pici ajkaimon, majd letöröltem. Így tudtam mérni azt, hogy elérte-e a kívánt hatást. Sikerült neki. A szín a pinkből szeretne pirosba hajlani, alapvetően szép és érdekes, azonban ez szintén nem az én színvilágom, valamiért mégis megkedveltem. Szolid szemsminkkel jól kombinálható.

img_20171111_175723_437.jpg

S-he Stylezone Volume’n Shine szájfény - 5/4

Ezen termékek felhasználásával egy bronzos-barackos árnyalatú szemsminket készítettem magamnak, göndörítő spirállal.

img_20171111_000830_134_1.jpg

Az ajkamhoz jobban passzolna egy sötétebb, melegebb árnyalat, esetleg egy laza bíbor, így ideje beszereznem egy olyan rúzst is! Ajjajj.. kezdődik! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr7213239417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása