Teszteltem: Fánki Donuts (házhozszállítással)
2017. november 05. írta: Anita Bé

Teszteltem: Fánki Donuts (házhozszállítással)

Elsőkként próbálhattam ki a Fánki Donuts újdonságát, miszerint 2017.10.30-tól házhozszállítással is kérhetitek ezeket a finomságokat.

1_16.jpg

Az elsődleges szempont az volt, hogy ezek a fánkok épségben érkeznek-e meg Hozzátok, nem nyomódnak-e össze az utaztatás során, és ugyanolyan frissek-e, mint a helyszínen? Örömmel tudatom, hogy minden kérdésre a válasz igen! A rendelés leadásakor jeleztem Nórának -az üzlet tulajdonosának-, hogy a kisfiamnak 2 éves születésnapja lesz, továbbá azt is, hogy a kedvenc ízesítése a vanília. Szerettem volna, hogy meglepjen ez alapján bennünket egy dobozzal, és ez így is történt.

2_11.jpg

Miután kinyitottam a dobozt láttam, hogy kellemes hűvösek a Fánkik, és remekül néznek ki (kaptunk külön erre az alkalomra egy " 2 éves " feliratot, továbbá egy írtó cuki kisautót is.)

A kisfiam kedvenc ízesítésű fánkja is itt volt, mégpedig a Boston Vanilla: szuper kellemes, kívül roppanós csokoládéréteg borítja be az édességünket, belül pedig krémesen lágy vanília rejlik. 

3_13.jpg

Természetesen volt is más is, mégpedig egy remek ízvilágú túró rudis ízesétésű csoda! (A képen bal oldalon láthatjátok, az egyetlen lyukas közepű fánk az.)

Fontos elmondanom, hogy Ti magatok is összeállíthatjátok a fánkokat, amelyet a honlapon megtalálhattok. Kiválaszthatjátok, hogy milyen formája legyen a terméknek, milyen szórást, ízesítést kapjon. Remekül el lehet vele játszani, szerintem szuper ez a lehetőség!

4_12.jpg

Beszéljünk kicsit a házhozszállíátsról, hiszen a legnagyobb kérdés ezek után ez: melyik kerületekbe lehet kérni ezeket a csodákat, ha személyesen nincs időd-kedved elmenni érte?

Budapesten: I., II. (részben), III. (részben), IV. (részben), V., VI,, VII., VIII., IX., XI. (részben), XII., XIII., XIV. (részben) örömmel házhoz viszik ezeket a finomságokat.

Határozottan azt kell mondjam, hogy ez a lista remek, hiszen belvárosi éttermek zöme csak az adott kerületbe visz ki ételeket. A Fánki Donuts mert nagyot álmodni, és mert nagyot álmodni azzal, hogy ezt a zónát bővítse.

Javaslom, hogy próbáljátok ki a honlapot, egészen biztos vagyok benne, hogy Ti is hamarosan házhoz rendelitek ezeket a finomságokat! :)

Elérhetőség:

Fánki Donuts 

Ha tetszett a cikk, kövessetek bennünket a Facebook oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr1713173562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása