Teszteltem: Frupka
2016. október 27. írta: Anita Bé

Teszteltem: Frupka

Tudjátok, hogy mi az a sült tea? A teszt megírása előtt jómagam sem tudtam, és az ízeit sem tudtam elképzelni. Érdemes megjegyeznem, hogy nem szeretem a meleg gyümölcsöt, így a teszttől egy kicsit féltem...

11_5.jpg

A márka díszdobozban küldte a 6 darab általam kiválasztott terméket: áfonya, mentás alma, vörösáfonya, vaniliás eper, málna, és feketeszeder látható a képen. Megnyerő a külső, szívesen adnám akár ajándékba is ezeket a klassz termékeket. Az üvegek masszívak, helyesek. A használati leírás szerint egy bögrébe kell beleönteni az üveg tartalmát, majd forró vízzel fel kell tölteni. Bár nincsen megszabva, de azt ajánlom egy percet hagyjátok állni a gyümölcsöket így, különben nem forrósodnak át megfelelően.

Áfonya:

2_4.jpg

A doboz tetején szépen mutatkozik az adott gyümölcs, amelyet kóstolunk. Szép a kép, így ez is fokozza az érzetet, mely szerint muszáj megkóstolnunk az adott terméket. Az üvegben található sült alma, és sült áfonya. Gyönyörű színt ad a teánknak, de nincsen nagyon intenzív áfonya íze a terméknek. Azoknak ajánlom, akik a gyengédebb gyümölcsteákat kedvelik, és kevésbé bátrak.

Mentás alma:

3_4.jpg

Ebben csak és kizárólag almadarabkák úsztak, így nem lehet vele célt téveszteni. Kifejezetten finom az íze, bár a menta nem elég tolakodó, és ezt kicsit hiányoltam. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy ez egy alapdarab! :)

Vaníliás eper:

4_4.jpg

Egyértelműen sikertermékről van szó: az almadarabkákon kívül gyönyörű, viszonylag nagy szemben megmaradt eprek úszkálnak az üvegben. Enyhe vaníliaízt érezni, de itt nem bánom, hogy nem dominál túlzó módon.

Vörösáfonya:

5_2.jpg

Az édeskés almadarabkák mellett egész sok apró áfonya úszkált az üvegben, amely véleményem szerint sokkal jobb a sima áfonyánál. Intenzívebb, dominánsabb ízvilág. Egészen biztosan vásárolnék egy ilyet is, nekem az egyik nagy kedvencem lett.

Málna:

6_2.jpg

A kedvenc gyümölcsömet muszáj volt megkóstolnom így tea formájában is. Nagyon ízlett, édes volt, rengeteg málnadarabkával. Természetesen ebből sem hiányoztak az almadarabkák, de jól állt a teának. Szerintem a végtelenségig tudnám inni, annak ellenére, hogy nem szeretem a meleg gyümölcsöt. Ezek szerint tévedtem ;)

Szeretném Nektek megmutatni, hogy egy üvegben mennyi gyümölcs található. Elfektettem oldalra az üvegeket, így gyönyörűen látszódig annak a tartalma:

7_2.jpg

Tálalást követően az alábbi színvilág vár rátok: véleményem szerint egy baráti csevegésnél, esetleg a kanapén összekuporogva, elkortyolgatva is igazán jó hangulatot fog tudni teremteni a termék.

8_2.jpg

Minden további információt megtaláltok a termék honlapján (itt megkereshetitek, hogy hol tudjátok megvásárolni a terméket), illetve a Facebook oldalukon:

https://bolt.sulttea.hu/

https://www.facebook.com/sulttea/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr3311843195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása